plunkis

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Jacqueline - 27 januari 2013 20:13

klaga inte på rubriken<33

helgen:

Fredag:

Nicole fyllde 16, jag gav henne ett ituneskort på 150 kr, vi åt sushi(BLÄÄÄÄ, jag gjorde vitlöksstekta kräftstjärtar med nudlar, sååå mycket godare), sen va det ju skola... det gick rätt så snabbt tyckte jag.. Så var vi på hockey, Björklöven med luleå eller kirunna( kommer inte ihåg, oops) Löven vann med 4-1 :)

Lördag: jag typ tog det chill på morgonen, jag åt frukost och duschade och gjorde mej iordning sen gick jag till Felicia och sen på kvällen så hade jag Fanny och Felicia paranormal activity marathon, victor skulle va med men han va hos sin mormor... Vi såg alla fyra filmerna 1:an var läskigast.. 1:an(som gick på bio för ett tag sen) den va inte alls läskig...

Vi alla vaknade på lördagmorgonen klockan 9(Felicia vaknade  av väckarklocka och då smsade hon oss och jag hade glömt att stänga av mobilen) så alla vaknade samtidigt och vi gick och la oss vid tre.

Söndag: Felicia vaknade halv tio och jag vaknade halv 2 och fanny typ 2 höhöh, jag och felicia bakade scones medans fanny sov...

När vi åt frukost ringde Nina och frågade om dom skulle hämta mej så jag tackade ja såklart, då va dom hos felicia när jag åt frukost så jag sprang nerför trappen och packade mina saker( jag tappade bort en strumpa:( )

heheheheheheh..... Sen kom vi hem och vi tittade på en massa kort från resan, sen lagade vi mat grillat kött med pommes frittes, jag grillade, sen så va de typ 5 stycken köttbitar som inte ville grilla sig och sen när pappa kom ut visade det sig att den hade slagit av sig.........

Nina, Jimmy och Alexandra va här, asså guuud vad Alexandra har blivit stor, VÄRLDENS gulligaste och snällaste och bäästaste bebis<333

Jag har tyvärr inga bilder på min dator men vi får se om jag pallar skriva ett till inlägg med mobilen(bildinlägg)

Presentation

Hoppas du njuter av att läsa! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 JAA
 näe
 Nja

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards