plunkis

Alla inlägg under juli 2010

Av Jacqueline - 30 juli 2010 19:22

Hej och FÖRLÅT att jag inte har skrivit men jag har  inte haft på datorn just nu sitter ja vid syrrans hehe.

och lyssnar på Robyn – Dancing On My Own den är skit skön xD

Idag var jag med en gammal dagis kompis hon är ett år yngre än jag hon heter Amanda.

och vet ni jag Fanny,Nicole,Lina,pappa och mammahar paddlat i i,5 2 mil det var skit kul men också joooobigt xD.

Men det var typ bara det solong suckers nee ja ba skojja solong lovers..

Pözzzz Jacqueline

Av Jacqueline - 15 juli 2010 11:05

Hej igen!

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men jag har varit i åsele och då har jag inte haft nån dator att unna blogga med så Sorry...

Jag har såklart fått myggbett på dom jobbigaste ställerna Ett på fingret ett på tån ett på örat och ett på ryggen det är sååååå drygt.

Kanske inte kommer skriva så mycket för jag är i åsele.

Imorgon är det åselemarknad eller det är invigning idag tagga... Aja Nicole ska ha datorn och blogga lite ni kan få länken.

www.absolutenicole.blogg.se heeeeeeeeeeej dååååå.

Puss och kram/Jacqueline

Av Jacqueline - 12 juli 2010 10:30

hello there!

Jag och min familj ska till åsele på Åselemarknad det är sveriges STÖRSTA  marknad cooolt. http://aselemarknad.se/  det där är bara som en bild .Tryck på bilden så kan ni kolla mer.....

Puss och kram/ Jacqueline

Av Jacqueline - 6 juli 2010 21:52

Tjo! Minns ni inlägget  Modeller! jag kunde bara visa bilder på impalan för jag inte hade några bilder på hur motorcykeln ser ut nu men här får ni seeeee  den är Jä*ligt snygg förlåt att jag svor men jag vill bara erkänna det.

    vänta ni kan få en till bild.        Så kenske kommer fler bilder imorgon eller nått nu ska jag se en  film...Och en till sak ni får inte kopiera utan mitt tillstånd. Pözzzzzzz   Jacqueline

Av Jacqueline - 3 juli 2010 00:03

Hello there! idag så skulle några fotografer fota oss, Eller snarare våran bil och motorcykel men vi ska va i nån tidning yeeeeeeeeey meeeee. Pappa har hållt på att göra om våran motorcykel i ca 1 år. Så den är jäkligt fin med färgen Candy den är så cooool.Våran bil.till bild jäkligt fin bil va?motorcykeln men jag hittar typ ingen bild på hur den ser ut nu:(.


Glöm inte att komentera:D pözzz jacqueline

Presentation

Hoppas du njuter av att läsa! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 JAA
 näe
 Nja

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards