plunkis

Alla inlägg under augusti 2010

Av Jacqueline - 26 augusti 2010 16:01

Hej asså vi ska till munkviken men klassen imorgon(fredag) men såklart så gjorde jag illa foten så jag inte kan följa med.

Så här gick det till:

Jag och fanny bollade och då kom det några grannar och gjorde några saker dom ville typ skoja eller nått men dom skulle hämta några saker så då bestämde jag och Fanny att vi skulle gömma oss när dom kom så då gjorde vi det  sen då skulle jag  gömma mig bakom våran bil och då halkade jag på en blöt björk rot och stukade en kraftig stukning jag hörde knakningen i foten det var inte kul och det som är så tråkigt är att jag inte kan följa med till munkviken men vi kanske ska följa med och åka hem på kvällen eller nått och nu så måste jag sitta med foten högt men asså tänk er en halv tennis boll utan hår/ludd på sig och blåå som sjutton så ser min fot ut.
Hej då ni kanske får bilder senare.

Harre bra och var inte lika klumpig som jag;D

Av Jacqueline - 19 augusti 2010 14:08

Har du hittat den rätta killen? Nej xD

Har du en kille just nu?Nej:]

 Om du har/hade, skulle du tillåta honom ta på dig? ja men inte på vissa ställen.

 
Kyssa dig på munnen? japp;D
Kyssa dig på kinden?jaao
Är du kär? Aa
Har du vart ihop med någon för inte så längesedan?.japp

Skolan;

Går du i skolan? näpp har sommarlov:D
Har du någon gång skolkat? näpp:D
varit i skolan idag? sommarlov:D

Annat:

Hur mår du just nu? Jag mår fint Har du piercat dig? japp
I så fall, vart?
 Öronen

Telefon/mobil;

Vem ringde du senast? Fanny Vem ringde dig senast? Fanny Vem sms:a till dig senast? Gabi Vem sms:a du till senast? Gabi 

Övrigt;
Är du hungrig just nu? nepp åt nyss
Vad är klockan nu? 14:18 Vilka sidor på Internet e du inne på just nu? admin.bloggplatsen.se

 youtube
Hur länge sen var det du träffa din mamma? 5 min  Hur länge sen var det du träffa din pappa? 4 min
Övrigt;
Gillar du punk-stilen?Jaa Har du sminkat dig idag? nej

I så fall, vad för smink? skulle ha haft mascara men har inte sminkat mig.
Musik;
Lyssnar du på musik just nu?japp I så fall, vilken låt för tillfället?lambretta-bimbo
Vad gillar du för musik?
pop,rock kommer inte på några men det är fler:D
Kläder;
Har du fler än 4 linnen?ja tror det  Har du fler än 3 jeans? nej jag går oftast i mjukisbyxor 
Har du fler än 5 tröjor? jaa såklart
Har du någon märkes väska?japp jag har en billabong Har du märkes trosor? nepp tror inte det Har du märkes jeans?  nepp Har du märkes tröja?japp Var brukar du handla kläder?
h&m gina kapphal mm.

Smink & Hår;
Använder du mascara?japp Andväder du Wax?ehe nej. Använder du kajal?nej Använder du parfym?ibland Använder du läppglans/läppstift? ibland
Använder du rouge?nepp andvänder du deodorant jaa

andvänder du rouge? neej  uppsatt eller nedsläppt hår? uppsatt:D plattar/lockar du håret varje  dag ? Nee målar du naglarna hela tiden?nää men ofta
smörjer du in kroppen efter du har duschat? ibland ja och ibland nej.

 
Av Jacqueline - 12 augusti 2010 21:07

Hej hej i fredags så va ja och Nicole i Nina och Jimmys stuga och Nina var sjuk och såklart så smittade hon mig hehe.

Och jag har så ont i mina öron så jag håller på att spricka öronen i alla fall xD

aja ska sova jag ska på vårdcentralen imorgon för att kolla öronen och halson boring xD

Hej då 

Av Jacqueline - 5 augusti 2010 12:09

Hej och förlåt men jag har inte haft internet så jag har kunnat skrivem bryr sig jag skriver när jag har tid och när jag har på datorn det blev ett kort inlägg men jag skriver mer idag nån gång    

Presentation

Hoppas du njuter av att läsa! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 JAA
 näe
 Nja

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards