plunkis

Alla inlägg under januari 2012

Av Jacqueline - 26 januari 2012 17:49

Nu ska jag berätta om vilka hästar jag har ridit och på en skala från 1-10 om dom är bra eller inte:)


Jag börjar med Vicky hon får en 8½ ( hade ingen bild på henne)


Baloo han får en 3 (har ingen bild på honom heller)

Flaxman 10:D 



Sudden 10  (de går inte o ladda upp)  


Jackpot 4 ( det går inte å lägga upp bild för de tar typ en halvtimme)


Zamigo 6 ( har ingen bild)


Dixon 10:D ( de går inte å lägga ut)


Blue eye 8 ( de går inte o lägga upp)

 Aa kommer inte på några fler men ni kanske ser vilka som jag gillar mest:) Jag gillar pigga hästar inte segaa:))

Av Jacqueline - 21 januari 2012 17:55

Hej hej;)

Idag var jag med Fanny vi gick på ica;)

Sen när Fanny gick hem så bestämde jag mig för att ta lite bilder;) så jag tog bilder som faktist va fina;)

Kommer bild senare har inte laddat upp dom men Aa de va typ allt;)

Heeeeej dåå:)

Av Jacqueline - 4 januari 2012 18:16

                                                  10 grejer om mig:)


1. Jag har gillat justin bieber sen hans första låt/Cover kom men jag vågade inte säga till nån för jag trodde jag skulle bli mobbad för alla hatade Justin i min förra klass:(


2. Jag har hållit i en tigerunge och klappat en stor;)


3. Jag har klappat en krokodilunge:)


4. Jag vill ha en liten och gosig hund istället för en stor och o mysig;)


5. jag har velat rida i 8 år och de 8 e året fick ja börja rida:)


6. Jag har 3 favvo hästar på Hippo alla är på 1a plats Pan apple Flaxman och GG ( www.GreatGuy.nl)


7.Förut(3 år sen) Satt jag typ vid datorn 2 gånger per år:)


8. Jag gillar inte dom som gör narr av Justin Bieber för dom har ju inte ens träffat honom så dom vet ju inte hur han är-._.-


9. Jag älskar barnprogram (som visas på nickelodeon,disney channel osv) 


10. Jag gillar att ta egopics om ingen klagar på dom...

Det var typ allt och gott nytt år föressten Lite sent dock...

 Heh redigerade en bild:)  

Presentation

Hoppas du njuter av att läsa! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 JAA
 näe
 Nja

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards