plunkis

Alla inlägg under maj 2010

Av Jacqueline - 28 maj 2010 18:58

Hej ursäkta att jag inte har skrivit har inte orkat sätta på min dator.

Jaja vi slutar skolan om exakt 2 veckor jag längtar så det finns inte haha.

jaja har inge mer att skriva herrå

Av Jacqueline - 13 maj 2010 11:50

hej just nu är jag och sover hos nina men inte just nu utn nu sitter jag framför datorn och skriver ett inlägg  till er. Jag ska ju tona mitt hår jag kan inte säga vilken färg för då är det förstört hela överraskningen. Jag berättar vilken färg när jag har gjort det eller kanske på måndag då alla får se asså på skolan. Jag och Jimmy(Ninas kille xD) vi vet inte vad vi ska göra men kanske fara ut och fiska eller spela lite fotboll elelr pingis vi vet faktist inte det. Omni kommer på nått så komentera nuuuuuuuuu. harre bra hej då ///////Jacqueline

Av Jacqueline - 10 maj 2010 17:41

Hej på ondsdag ska Mamma och Pappa till Tallin med några kompisar och Nicole ska till gotland med hennes klass och då ska Jag till min syrra  Nina. Jag längtar mycket detta blev inget långt inlägg men jaja harre bra tja då

Av Jacqueline - 1 maj 2010 16:19

Hej Emma har sagt att man ser min text dåligt pga olika färger så jag hoppas att detta hjälper att se texten bättre annars kommentera om det blir dåligare eller bättre   

Puss Jacqueline kommentera gärna!

Presentation

Hoppas du njuter av att läsa! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 JAA
 näe
 Nja

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards