plunkis

Alla inlägg under december 2012

Av Jacqueline - 28 december 2012 04:23

Tjeena asså guuuud vad jag saknar er alla!! Vi har ju varit på en massa saker och vi har åkt 300 mil med bil yay not.
Imorrn bär det av till Nya Zeeland där vi ska bo i ett strandhus och dela med pappas bestman han va de på mammas och pappas bröllop okej meb här kommer en massa bilder!

Av Jacqueline - 21 december 2012 23:21

Hej hej just nu ligget vi i sängen och chillar vi ska snart åka till brisbane och på julafton ska vi snorkla i barriärrevet coolt.
Vi är 75mil utanför sydney (australien ofc)
Jag är ju i australien, sen ska jag till nya zeeland sen singapore:)
okej meb nu ska jag måla mina tånaglar xD

Av Jacqueline - 7 december 2012 09:16

Tjeena, just nu sitter jag i skolan är på svenskan men jag är klar med allting så vet inte vad jag ska göra för jag haar läst ut min bok som jag har lånat men vi får se vad jag ska göra=)

I eftermiddag så ska jag på stan med felicia och köpa lite julklappar=))

Sen lite grejer som jag behöver tihihi nemen haha, nu gick lärarenoch nu ör vi ensamma i klassrummet för han skulle sluta hihi  så då vet jag absolut inte vad jag ska göra....Taggar resan ju=)

Vad ska jag skriva?

Jag va hos ögondoktorn igår och det visade sej att jag hade allergisk reaktion i mitt öga eller något... Inte kul......

   Haha victor du är ju bara för söt=)  Söt Alexandra<333333

Av Jacqueline - 3 december 2012 21:52

Oh santa med Mariah carrey

All i want for christmas is you, Justin bieber och Mariah carrey

Last christmas med Cascada, (det är den bättre tycker jag=))

Santa claus is comming to town Justin bieber

 Gott nytt jul Sean banan,

 Christmas tree Lady gaga

 Jul hos mange Mange makers.

 Christas swag ,D trix och Ryan higa

Wish you a merry christmas Justin bieber.

Mistletoe Justin bieber,

Dett var nog alla jag kom på just nu =)

Jag ska iallafall börja göra mig iordning för sängen nu=) Ciao!!


Presentation

Hoppas du njuter av att läsa! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 JAA
 näe
 Nja

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards