plunkis

Alla inlägg under juli 2012

Av Jacqueline - 31 juli 2012 21:55

Asså gud jag blir så less att killar i åldern 10-17 dom killarna tänker bara på tjejer med snygga kroppar fina bröst och perfekta rumpor typ men dom tänker oftast inte på insidan för de är ju det som räknas, och det får mig att tänka lite, tänk om det hade varit tvärt om att tjejer bara blit tillsammans med killar som är skit snygga har perfekt hår och snygga kläder. Jag menar tänk dom som inte är perfekta dom som inte har stora bröst smal kropp och perfekt rumpa som jag tex jag har inget av det där och killar vill nästan inte prata med mig för att jag inte är perfekt, för att jag inte är fin nog i deras ögon. Det går mig verkligen på nerverna!

Inte för att jag bryr mig så mycket för jag har mina kompisar som gillar mig för den jag är inte för hur jag ser ut sådana kompisar betyder verkligen nått för mig =)

Hej då De va ett inlägg som jag hade på hjärtat

Av Jacqueline - 31 juli 2012 20:14

tjenaa

sorry att jag inte har bloggat men de har varit lite strul med tinternet på mobilen:)

JAg har i alla fall varit i stennäs i nina och jimmys stuga. De va skoj, vi fiskade och hade skit skoj:) ska fortsätta se film osv :) hejdååå

Av Jacqueline - 25 juli 2012 00:52

Hej hej, snart ska vi knyta oss eller vi ser en film:) den hette the man on the ledge tror jag har missat lite av början för jag har tittat på hästar<3
Jag har tänkt att ge er en bildbomb av bilderna jag har tagit härifrån! Här kmr dom: den nedersta är tagen för ett tag sen ba såatt ni vet:)

Av Jacqueline - 24 juli 2012 20:36

Hej, idag är vi.hos nina och.jimmy i deras stuga vet inte om jag palkar blogga så mkt när vi är här, är så jävulst segt internet aja.nu ska ja äta rabarberpaj xD See ya

Av Jacqueline - 23 juli 2012 14:04

Tjaa,.idag ska jag till Nina och.jimmys stuga, kommer bli skit kul :) det är så kul där och bara för jag ska dit så ska jag länka Ninas blogg www.pummsan.bloggagratis.se
Titta den vettja ;) aja jag slänger upp en bild sen ska jag fara :)

Av Jacqueline - 22 juli 2012 13:15

Hej hej, sorry att ja inte bloggade igår. Jag bloggade ett långt inlägg sen for de bort så ja bloggade men de for bort som sagt.
Nu är jag med gabi hon är tråkig för hon ska se på the vampire diares xD haha men aja här kommer en bild på mig dock inte tagen idag

Av Jacqueline - 19 juli 2012 18:11

Hej hej, idag har de varit sånt skitväder så jag har typ inte gjort nått, har målat naglarna i slime. Skit häftig färg dock inte på bild men men

Av Jacqueline - 19 juli 2012 14:00

De är åska idag... Inte kuul, just nu ser ja vampire diares:) ska börja om och se alla säsonger... Nån som vet va man kan göra på åskiga dagar? Kommentera vettja ;)

Presentation

Hoppas du njuter av att läsa! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 JAA
 näe
 Nja

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards