plunkis

Alla inlägg under februari 2013

Av Jacqueline - 27 februari 2013 21:28

Jag vet att jag inte har bloggat på 100 år men jag har inte haft tid...
Ska bege mig mot sängen så skriver väldigt lite men de får bli imorrn ellet nån dag

.

Av Jacqueline - 19 februari 2013 17:28

Tja tja bloggeeennn!! ;))
Idag så fick vi veta resultatet på no provet, fick alla rätt;) yaay, snart ska jag på badminton träning;)
Idag när vi åkte skidor på idrotten så fick jag.världens typ största skavsår wää wää det gör oonnnttt.
På fredag är vi lediga, yaay jag tror jag ska följa Felicia på stan för hon ska klippa sig, sen ska jag färga hennes hår;).
På lördag så ska vi gå på stan med Nina(jag o,h nicole) sen ska jag laga mat hos henne, 3 rätters middag, ska fundera på vad jag ska göra;)) Hon ska också hjälpa mig att färga mitt hår, Hemlig fäärrggg:))) nemen aah
Sen ska jag sova där för på söndagen så ska jag vara på ersbodakyrkan klockan 11 så passar det ju super, för Nina bor där:)).
På onsdag har jag hoppning på ridningen, yaaay.
Okej, bekännelser:
- jag hatar att gå ner i källaren när alla har gått och lagt sig
-jag har blivit kär i päron, bubbelvatten och mina träningstights
-jag hatar att ha mensvärk, jag dör.
-jag älskar att rida
-jag tycker det är intressant med vapen, och jag gillar att skjuta luftgevär, är Ganska duktig på det ;)
-jag gillar att sy
Men nu ska jag gå, ciaoooo

Av Jacqueline - 14 februari 2013 16:04

Hej hej, i onsdags så va de friluftsdag!:) de va skoj, jag åkte ett åk med Emma och Camilla sen.resten med Jocke, Erik och Viktor. Kul faktiskt, har inte åkt på 100 år men det gick väll någorlunda, träningsvärk;) sen på kvällen hade jag ett ganska jobbigt ridpass, men det var skoj:)
Jag gick hem från skolan IGEN för att jag inte kunde svälja och mitt huvud gjorde sjukt ont bläääää
På fredag så ska jag laga 3 rätters middag till familjen:) vi får se vad det blir:)

Av Jacqueline - 11 februari 2013 19:31

idag hade jag ett prov, det var ett högst C prov, jag tror jag kommer få högst, yaaaay.

Idag så skulle jag å nicole ut p å en springtur.. jag har ju världens bästa kondis osv osv,, men jag gick halva och sprang väldigt lite höhöh.

På onsdg är det friluftsdag, yaay<33 jag ska åka slalom med Jocke :)

JUST nu håller jag på spamma felicias foton xDDD fanny spammar mig hehe har typ 5+++ händelser höhhö.

-jag måste städa rummet 

- vi ska ha date på alla hjärtans dag<33 jag o mina favoriter :)

-jag har världens bästa kompisar

- mina världens bästa kompisar hällde mjölk på min korv på skolan och stoppade ris i mitt mjölkglas, som jag drack ur-.-.-.-.-.-.-

- jag taggar friluftsdagen<3

Av Jacqueline - 9 februari 2013 22:21

Hola amigos!!!

i fredags stannade jag hemmma från skolan för jag hade lite feber och jag hade jäätteee ont i huvudet och mådde illa :/

Jag hade tänkt städa men allt slutade med att jag låg kvar i sängen och såg pretty little liars<33

idag(lördag) så tog jag set lugn, pluggade lite och sen så for jag till alice, vi hade en liten picnick inomhus :D

jag har mått illa, jag tror det kan vara mensen eller nått.. för jag mår ju alltid illa när jag får den osv, jag har så himla ooonnnttt!!!!!!!!

Har jag skrivit att jag har fått min ridhjälm? DEN VA DÖ SNYGGG!!!!

justee... jag har målat mina naglar det blev fint tihihi<33

jag ska nog gå och lägga mig snart så jag kan slippa värken ett tag :///

pusss :****
juste bekännelser
- jag ska åka slalom med jocke på onsdag(friluftsdagen) jag som inte har åkt på typ 2 år....

- jag har tävlat i slalom, jag var duktig.. sen bröt jag ett ben sen året efter bröt jag det andra.. så jag fick sluta.:(

- jag kan inte sluta titta på ''pll'' <333333333333

-jag tycker det är mysigt å se film i mörkret :)

-  när jag är sjuk så ligger jag oftast i min säng och då snurrar jag så himlaaa mycket så jag knappt kommer ut för tt jag har snurrat så mycket tihihih<333

xoxo :***

Av Jacqueline - 7 februari 2013 14:23

Haha rubriken!!
Nemen nått händer med mig:( jag mår typ illa hela tiden och min mage bubblar... Jag mår bajs.. Det är as dryytyygggttt. Nu väntar jag på engelska sen extramatte sen hem med fart. Vi ska ha paltmiddag, jag, faniljen, nina å co sen hompe! :D

Av Jacqueline - 4 februari 2013 21:26

Heej sötisar!! :))

Just nu målar jag mina naglar och lyssnar på musik..

Det har varit ganska segt idag eftersom jag har varit hemma från skolan osv..

Jag har sett ganska många pll avsnitt<33 Kan inte sluta titta :DDD

Jag missade so förhöret men jag får väl göra det nästa so lektion, Vi skulle ha no prov imorrn med det blev flyttat till nästa måndag *yaay*.

Jag har typ seriöst börjat bli beroende av macchiato<3333 så gooottttt<333

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men juste jag glömde bekennelserna i förra inlägget så det får bli 10 stycken i detta :)

- jag tycker svarta tå och fingernaglar är grymt snyggt

-jag har börjat lyssna ganska mycket på One direction

- alla i 1D är så himlaaa snyggaaaa

- Jag gillar Justin bieber fast 1D också jag börjar lyssna på 1D mer än JB.

-jag har förändrat ganska mycket :D

- jag har glömt och packa gympaväskan hehe

- jag kommer få ett par skor av pappa<33

- jag saknar redan våran resa och värmen<33

- jag är hungrig

- jag kan inte dricka ''vanligt'' vatten på kvällen jag måste dricka bubbelvatten:D il loove that<33

DET VAR ALLA<33

PUSS!!! <33




Av Jacqueline - 4 februari 2013 13:48

Holaaaaaa
Idag så stannade jag hemma från skolan för jag inte mådde super, alla i familjen har haft förkylning(pga resan typ)
I fredags så var jag,fanny ich felicia på ullas och fikade sen så for vi på ica och köpte mat så gjorde vi mat ofc. Vi hade lilla julafton det var skoj.
På lördagen städade jag rummet sen på kvällen så hade jag och några fler typ filmkväll fast det blev typ bara 15 min av en film teheh.
Sen i söndags åkte jag och pappa skoter skooooojjj!!!8)))
Det är bilder från typ längesedan också och återigen dom riterar aldrig ugh hatar att det står att don ska rotera-.- okej men puss:))

Presentation

Hoppas du njuter av att läsa! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 JAA
 näe
 Nja

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards