plunkis

Alla inlägg under mars 2010

Av Jacqueline - 28 mars 2010 17:14

Hej igår var jag Fanny och Gabriella(mina kompisar) på badhuset det var as kul.Tjejer vi måste fara dit igen nån gång fast på holmsunds badet eller paradisebadet det skulle vara skit kul.Asså 27 mars.Vi for dit klockan 08.45 på morgonen och jag var där till 14:00 ocg Fanny  och Gabbi var där till kvart över 3.Idag den 28 mars så vaknade jag 11:40 och jag trodde att klockan var  Åtta. Ni glömde inte att ställa fram klockan igår natt va?? Det gjorde  inte jag hehe.
Aja nu ska jag gå och se på lite tv och bara en sak till.

Jag kan en as bra låt eller den finns på youtube här kommer länken http://www.youtube.com/watch?v=DF0zefuJ4Ys det är lyrics men aja den äger ni borde lyssna ´på den..

Av Jacqueline - 26 mars 2010 18:25

Hej jag har börjat städa för vi ska ha besök på lördag(27 mars) så jag har äntligen blivit färdig och mitt rum brukar va ganska stökigt men nu är det ingen pryl på golvet eller bara några saker som måste stå på golvet som t.ex data bord data stol bokhylla säng tv bord och en byrå eller hur det stavas aja nu ska  jag chilla lite simma lungt/// puss Jacqueline  

Av Jacqueline - 21 mars 2010 12:11

Hej just nu så städar jag och fatta om det är tråkigt hehe jag hatar att städa fast det blir ju fint   Aja nu ska jag fortsätta att städa harre bra hej då

Av Jacqueline - 20 mars 2010 10:56

Hej jag ska se Alice i underlandet idag det ska bli  Jätte kul. Fast mamma beställde fel så hon trodde det var 3D fast det var det inte snyft Aja nu ska jag gå inte på bion utan gå bara orkar inte skriva nåmer hej då

hej

Av Jacqueline - 19 mars 2010 13:44

Hej nu sitter jag och Skypar med Emma och Marcus det är ganska roligt hehe båda dom är skit roliga jag orkar inte skriva nåmer just nu men jag skriver kanske ikväll. Tja då

Av Jacqueline - 18 mars 2010 18:16

Hej nu skäms jag för jag inte har skrivit på ett tag men hoppas att det inte gör nått  . Idag den 18 mars så hade vi skid (längdskidor) tävling och det gick ju JÄTTE dåligt för jag ramlade och stukade handen och det var inte skönt så nu har jag bandage så att det ska läka snabbare aja hoppas ni mår bra.

Hej då  

Av Jacqueline - 16 mars 2010 10:57

hej på sportlovet så har jag och min familj kört skoter förutom mamma men det gör väl inget.Pappa säger att jag kanske ska få en ny skoter men det är inte säkert. Jag har redan en skoter och det är en snotric. Aja nu ska jag gå och äta och föressten jag har blivit sjuk det är sååååååååååå drygt hej då  

Av Jacqueline - 13 mars 2010 19:06

hej förlåt att jag inte har skrivit men jag har varit i åsele och inte haft tillgång till datorn allt jämt  men nu ska jag skriva lite jag har haft ett fantastiskt bra sport lov jag tycker om lov  men inte så mycket skola xD aja  nu ska jag gå och slappa med mamma hej då!!

Presentation

Hoppas du njuter av att läsa! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 JAA
 näe
 Nja

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards