plunkis

Alla inlägg under mars 2010

Av Jacqueline - 11 mars 2010 10:11

hj idag ska jag och jossie,Märta och Emilia åka slalom det ska bli skita kul men jag har nästan inget att skriva hej då det blev ett kort inlääg tja då.

Av Jacqueline - 10 mars 2010 21:30

Hej allihop.

Just nu sitter jag och jossie framför datorn och hon ser på när jag skriver!

Jag har äntligen kommit fram efter en stooooooorrr måltid och biltur.

Har väntat i dag och natt efter detta det tog säkert 3½ timme vi har just duschat det var super skönt vi har varit på frisk sportarna. Det var skita kul jag och jossie sprang i ett hamster hjul det var as kul aja nu ska vi busa lite harre bäst tja då  

Av Jacqueline - 9 mars 2010 08:51

Hej allihopa.

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag men jag har inte haft tid.

På ondsdag så ska jag och min  familj fara till åsele.Men jag ska vara hos en kompis i åsele. Jag skulle va med henne på jullovet men jag fick magsjuga och spydde 12 gånger  Aja nu ska jag berätta hur kul jag har med henne jag ska börja med att presentera henne hn heter Josefin men kallas Jossie jag heter Jacqueline som alla vet men jag kallas Plunkiie.

Jag längtar så in i bomben jag ska börja packa idag men jag började i söndags men jag är så dålig på att packa.

Aja nu ska jag gå hej då.     det är vi xD

Av Jacqueline - 6 mars 2010 10:21

Min header är gjord av Findel Madison.

Mamma började skratta av att jag har röbetsallad på den men det är gott  

Findel är jätte duktig på att göra headrar eller vad man ska säga och jag är jätte lycklig Tack Findel   

Av Jacqueline - 4 mars 2010 17:58

Haj

Idag asså just klockan 17:58 blev jag klar med chokladbollar som blev plattor så dom får heta chokladplattor  dom var jätte smarriga

Nu ska jag läsa en komentar från en kompis hej då

...

Av Jacqueline - 3 mars 2010 15:18

det där med goooood kladdkaka det kopierade jag från en annan blogg och så kom allt det där med men om ni vill veta receptet så kolla längst ner.

Men det är väl lite intressant  att veta det jag Älskar bebisar och kommer alltid att göra det var därför jag tog just det receptet så att bebisen skulle komma med  tjing a lång kalsong // jacqueline

Av Jacqueline - 3 mars 2010 13:51

Hej!

Idag så gjorde min mage såklart jätte ont och ingen vet varför.

När jag la mig ner på marken så kom Marcus en kille i min klass och frågade om jag hade ont jag sa ja han sa vardå jag sa i magen och så tröstade några killar i klassen mig.Det var tänkt att vi skulle gå biblioteket men 3 i min klass var ledsna och då blev det inget (det var bra för ingen ville gå dit).

Aja nu ska jag slappa min mage och jag hoppas att den blir bättre.

Av Jacqueline - 2 mars 2010 15:43

Hejsvejs! Jag och fanny och gabi och emma har åkt slalom ida och det var skit kul fast gabi kunde inte åka och jag va tränare men jag gav upp det var jobbigtför hon vågade inte åka ner.Aja nu ska vi prata det roliga det var jätte kul men min vad brändes ochhela mina ben och det gjorde ont aja nu ska jag va med fanny hejdå  

Presentation

Hoppas du njuter av att läsa! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 JAA
 näe
 Nja

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards