plunkis

Alla inlägg under september 2012

Av Jacqueline - 30 september 2012 22:07

Tjeena idag har jag varit.med gabbi sen med alice, jag och alice och några fler ska på halloweenfest så vi provade sminka oss blev faktist bra. Säger nu vad jag och Alice ska bli.. Jag ska va vampyr och alice ska va en orphan psycho doll(stavning) om det funkar för mig så ska jag försöka lägga upp bild som smakprov kommentera vad ni tycker om det vill funka för mig. Vi målade ba på en sida för vi orkade inte göra båda xD aja ska gå och dejta min säng nu hejdå

Av Jacqueline - 29 september 2012 18:52

Hej ikväll ska jag till jocke med Felicia. Vi ska spela amnesia typ eller nått sånt, kommer bli skoj fast ändå läskigt;)
Igår såg vi ted, jag fanny och felicia, den va gryyym..
Idag åt vi.typ världens godaste mat med hemmagjord bea;) *muums*

Av Jacqueline - 28 september 2012 18:31

Sorry att jag inte har bloggat har helt enkelt inte orkat hahah;)
Idag och igår hade jag sån mensvärk så jag fick gå hem från skolan igen(igår på torsdag) de är typ de drygaste som finns, och ni killar fattar inte xD okej de kanske inte ni borde men ändå haha.
Idag ska jag på bio med dom bästa och se ted<33
Skolan har varit seg som vanligt. Aja nu ska jag fixa mig sen ska jag väl kanske dra, hejdåå:)

Av Jacqueline - 12 september 2012 08:41

Jamen det där var väl grymt och höra, Edvin smsade mig och sa att vi hade sovmorgon(vi brukar ha sovmorgon till 09.50) så nu fick vi till 12.20 hääärligt, har dock inget att göra för jag kan inte sova mer för jag har sovit ut.. Jag får väl hitta på nått annat...

Av Jacqueline - 7 september 2012 13:21

Tjena sorry att jag inte har skrivit men jag har helt enkelt inte orkat plus att de har inte funkat osv.
Imorrn fyller fanny år och idag ska vi på en liten tjejmiddag med mig,feliacia och fanny ofc.
Fanny eftersom du inte läser min blogg så kan jag säga vad du ska få, du ska få en tröja med inyascha och en mobilsmycke. Jag slog in hennes skåp i presentpapper idag haha och juste jag färgade felicias hår igår:)

Presentation

Hoppas du njuter av att läsa! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 JAA
 näe
 Nja

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards