plunkis

Direktlänk till inlägg 19 februari 2013

.

Av Jacqueline - 19 februari 2013 17:28

Tja tja bloggeeennn!! ;))
Idag så fick vi veta resultatet på no provet, fick alla rätt;) yaay, snart ska jag på badminton träning;)
Idag när vi åkte skidor på idrotten så fick jag.världens typ största skavsår wää wää det gör oonnnttt.
På fredag är vi lediga, yaay jag tror jag ska följa Felicia på stan för hon ska klippa sig, sen ska jag färga hennes hår;).
På lördag så ska vi gå på stan med Nina(jag o,h nicole) sen ska jag laga mat hos henne, 3 rätters middag, ska fundera på vad jag ska göra;)) Hon ska också hjälpa mig att färga mitt hår, Hemlig fäärrggg:))) nemen aah
Sen ska jag sova där för på söndagen så ska jag vara på ersbodakyrkan klockan 11 så passar det ju super, för Nina bor där:)).
På onsdag har jag hoppning på ridningen, yaaay.
Okej, bekännelser:
- jag hatar att gå ner i källaren när alla har gått och lagt sig
-jag har blivit kär i päron, bubbelvatten och mina träningstights
-jag hatar att ha mensvärk, jag dör.
-jag älskar att rida
-jag tycker det är intressant med vapen, och jag gillar att skjuta luftgevär, är Ganska duktig på det ;)
-jag gillar att sy
Men nu ska jag gå, ciaoooo

 
 
nicole

nicole

18 mars 2013 10:58

du är så snygg utan smiiiiiiiiiiiiink

http://nicolescherdin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacqueline - 7 april 2013 00:30

Jag får en massa kommentarer som jag tar bort, det står massa om att Zamigo bara va en häst hur kan du va så ledsen bla bla bla. Han var en häst som betydde sjukt mycket för mig. Jag har känslor, jag vågar skriva ut jag vågar gråta när någonting jag ...

Av Jacqueline - 26 mars 2013 20:33

Jag har tänkt och sluta med bloggandet helt. Har inte orkat blogga på hur länge som helst och har mycke skola... Jag tar ett blogguppehåll på ett ganska bra tag.... Jag fick en kommentar som jag tog bort... "varför bli så ledsen det är bara en häst" ...

Av Jacqueline - 14 mars 2013 18:53

Igår onsdagen den 13/3-13 avlivades min favorithäst, även min skötarhäst, jag grät rakt ut när jag frågade vars han var, dom sa att dom hade avlivat honom. När jag kom hem från stallet grät jag så mycket så jag fick träningsvärk.. Då är det illa. Ja...

Av Jacqueline - 10 mars 2013 20:21

Hej hej, nu är de söndag, sista dagen/kvällen av sportlovet, ska berätta lite om vad jag har gjort ;) Söndag: va med felicia och fanny, vi gjorde glads i ugn :) typ allt på hela dagen haha Måndag: holmsundsbadet med fanny och felicia skooojjj Tisd...

Av Jacqueline - 7 mars 2013 15:40

Jag sitter på bussen nu med Felicia påväg till åsele, vi ska va i åsele tills på söndag, och eftersom jag inte har wifi hos farmor och farfar så kommer inte jag kunna blogga :/ Ganska chill ändå me wifi på bussen ;) Idag så va jag, nina, nicole, ma...

Presentation

Hoppas du njuter av att läsa! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 JAA
 näe
 Nja

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards