plunkis

Alla inlägg under oktober 2011

Av Jacqueline - 22 oktober 2011 12:56

Heej asså vi va på en fest hos fanny 2010 och då skulle vi ta kort och då råkade jag skymma hennes ansikte så hon gjorde denna min vi alla höll på dö av skratt xD det var jag fanny och gabbi tjejer om ni läser detta vi Måste göra om det där<3


Av Jacqueline - 22 oktober 2011 09:19

Heej mamma pappa och Nicole är påväg till sundsvall och jag är ensam hemma :(

det gillar jaag inte och ingen kan typ va med mig för alla ska typ bort hah:(

och jaa nu måste jag gå kort inlägg men (We).

föressten  halloween partyt va inte så kul xD

och om ni läser min blogg och har tips på filmer kommentera gärna;) hej då gullungar<3 pusss<3
















Av Jacqueline - 21 oktober 2011 15:00

heej bloggen xD

jag vet att jag typ inte skriver nån gång men asså min dator har typ pajat och han som ska laga den kommer aldrig-.-

Just nu har jag mamma och pappas dator shhh!

hehe amen idag/ikväll ska jag på halloween discoo tagga<3  <----(halloween mask) eller nått sånt haha så smart man är xDDDDD

idag ska jag göra:


. gå i skolan (har redan gjort men what ever xD)

. äta fika

. packa saker jag ska ha med till Fli:](Felicia(felicija)) XD kom på namnet med j själv<3

. städa mitt rum LITE xD

. sminka mig

.ta på mig halloweenk kläder

. fara till felicija xD (Hon stavas inte så xD hon stavas felicia xD)

. fara på discot

. komma hem XD

. ta bort sminket /duscha xD

. typ tv

. lägga mig typ (discot slutar 22.00)



                                    Hej då puss och kram sköt om er<3

Presentation

Hoppas du njuter av att läsa! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 JAA
 näe
 Nja

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards