plunkis

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Jacqueline - 22 januari 2013 18:55

Tjeenare
Några bekännelser om mig själv:)

- Jag kom ikapp i matten på 3 dagar *STOLT*

- Jag gråter JÄTTE lätt av filmer

- jag har börjat gilla kaffe nu( macchiato med liteeee socker xD)

- Jag är as taggad på bli nyttig  ;)

- jag ska börja bygga mitt självförtroende (Göra saker som jag igentligen inte vågar, inte nått farligt)

-  jag ÄLSKAR att sjunga men är sämst på de höhö

- jag älskar min familj och kompisar

- jag tycker Alexandra har blivit jätte duktig på hålla upp huvudet<33333

-  jag har tagit bort en heeel vägg med Justin Bieber planscher(stavning) för jag ska kunna ta outfitbilder osv

- jag ska försöka att inte göra mitt rum stökigt höhöh

- jag taggar första ridningen imorrn( har inte ridit ''seriöst'' på över en månad asså gallopp och så bara skrittat på stranden mysigt mysigt)

- Jag vill få mer kompisar, men har ju redan en massa men fler<33

-jag vill kunna sjunga höhö

- jag gillar att ta egopics höhö

- jag har börjat säga höhö xD

- jag vill men ändå inte färga mitt hår brunt för då kan inte victor och andra killar kalla mig dum blondin(på skämt) mohahah
- jag vill ha ett förhållande som Jared och Savannah( sök på youtube sen typ drop to jupiter eller nått jag grät åt den *forever alone*)
- jag tycker jag har blivit mognare höhö

- jag hatar på morgonen när jag kommer till skolan och de va kallt så jag hela tiden ba *snuva snuva hela tiden* drygt!
- jag tycker de är grymt kul och sminka mig och andra( brukar sminka min syster ibland;)))
- det finns en kille som jag har varit as dryg mot 7:an halva 8:an så förlåt men det har jag redan sagt till honom så ;))

-jag tycker jag blir finare i lockigt hår;)
- jag tycker det är pinsamt om jag ska tex instagramma en bild på mig och så ser nån när jag tar bilden höh följ mig på instagram @jacquelinescherdin
- jag har someday parfymen(den största<33) och bodylotionen sen har jag den största(tror jag) Girlfriend

- jag önskade att jag hade värsta perfekta håret<333

-  hoppas jag får rida  nån snel hest heh imorrn<33

- det blev många bekännelser eller många olika grejer nu men aja blir bara roligt för er att få lite fakta om mig<33 puusss
  

Av Jacqueline - 22 januari 2013 16:30

Dagens:
Kläder
Accesoar
Sminkning
Hår
Omg hatar att de står "är bilden felvänd så kommer den vändas automatiskt" gör det de? Nä.. fuck bloggplatsen

Presentation

Hoppas du njuter av att läsa! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 JAA
 näe
 Nja

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards