plunkis

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Jacqueline - 7 november 2012 20:47

Kommer inte på någon rubrik men aja.

idag så red jag Camaro  det gick väl sådär, han är jätte fin i skritt och trav dock lite svår att svänga ibland sen skit trög i galoppen han vill ju aldrig komma fram okej fick fram han ganska bra idag så nästa vecka blir det att få fram han direkt :)

Asså ni får usräkta att bilderna inte går att rotera för det står att dom ska göra de i mobilen. Tror ni det funkar? Nae-.-

just nu sitter jag å äter mandarin *mums!* melody är heelt galen i det..

På fredag ska jag på nån fest och på lördag ska jag ha en liten sova över kväll för mig och dom bästaste<3 ska bli grymt kul.

Aja kommer inte på nått att skriva men Ciao puss puss<3

Av Jacqueline - 7 november 2012 15:53

Jag fick mitt skolfoto idag blev faktist ganska fin tihih nemen idag slutade halvdag asså klockan typ halv tolv chill vi började 09.50 så jag, fanny och felicia drog ner på stan, åt där och drog chillen. Aja men nu ska jag snart äta slänger in bild på mitt skolfoto=)

Presentation

Hoppas du njuter av att läsa! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 JAA
 näe
 Nja

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards