plunkis

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Jacqueline - 2 juni 2011 21:24

nemen tjenare där hemma jag och gabi typ hade krig idag,

allting började med att hon sa till marcus på msn att jag ville bli ihop med han då skrev jag neeeeeej gabi ba okej jag slutar så skrev hon de igen 3 ggr.

sen så sa jag ba sluta seriöst men hon slutade inte så jag gick och tog hennes mascara och målade en prick på hennes kind sen fick hon tag i mascaran och målade på min panna så tvättade jag bort det sen skrev hon det en gång till så då tog jag handkräm och smetade på hennes ansikte sen skrev hon det ännu en gång så tog jag body lotion smetade ännu mer och så var det i ca 15 min och så smetade hon i mitt ansikte  och då skulle jag he lite puder på henne och så råkade jag kliva på hennes fot så hon ramlade baklänges och vi skrattade så vi båda höll på att kissa på oss haha vi är såå mogna haha noot:D

gabi jag älskar dig och kommer alltid göra  i love u 4 ever<333  

Presentation

Hoppas du njuter av att läsa! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 JAA
 näe
 Nja

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards