plunkis

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Jacqueline - 17 april 2010 15:18

Tja allihop förlåt att jag inte har skrivit men jag har inte orkat och haft tid. Men en sak vill jag berätta jag har börjat spela fotboll och det är bara såå kul.Nån dag innan fredag ska jag handla fotbollsskor för att på fredag ska vi spela ute.Jag ska handla fotbolls skor med frippe(min brorsa som igentligen heter fredrik men kallar sig själv och alla kallar han frippe) för att han har spelat fotboll ganska länge så han vet vilka skor jag ska ha för att spela på konstgräs det var allt idag neeej jag ba skojja. Jag minns inte vilken dag det var med vi spelade king(en sorts boll lek) på skolan och då skulle jag och gabbi(min bästis) ta en plats före varandra så då när vi var framme så knuffade hon mig och jag skrapade uppp mitt knä men det var inte så mycket samma dag skulle hon och en kompis till henne och hon åka ner för en ganska rant backe och det  for tydligen nått i hjulet så gabbi slängde sig och skpapade upp knäet ochså men mindre sår än mig fast hon gjorde illa sig på fler ställen det var allt. Harre bra tja då  

Presentation

Hoppas du njuter av att läsa! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 JAA
 näe
 Nja

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards